single-punkty-przyjec.php
Ship Center Łódź Bałuty
ul. Zachodnia 21
91-055 Łódź
Godziny otwarcia
pn.-pt.: 09:00-17:00
Telefon: (42) 233-83-00
E-mail: office@recovery.pl
Punkty przyjęć nie udzielają informacji na temat przebiegu zleceń.
Wszelkie informacje udzielane są wyłącznie przez centralę MiP Data & Forensic w Warszawie za pośrednictwem panelu klienta.
SPOKOJNIE, NIE PRÓBUJ DZIAŁAĆ NA WŁASNĄ RĘKĘ, DZIĘKI TEMU ZWIĘKSZASZ SZANSE NA ODZYSKANIE W 100% SWOICH DANYCH Z NOŚNIKA.
TEL.: (22) 250-00-77 / KOM.: 663-690-690
Krok 1
dostarczenie nośnika
Nośnik jest dostarczany do laboratorium lub punktu przyjęć bezpośrednio przez klienta lub za pośrednictwem kuriera. Usługa ta realizowana jest bezpłatnie przez firmę MiP Data & Forensic. W celu odbioru dysku skontaktuj się z biurem, bądź wypełnij formularz na stronie.
Krok 2
analiza
Analiza nośnika opiera się na zdiagnozowaniu przyczyny utraty danych. Jest ona całkowicie bezpłatna. Dzięki uzyskanym informacjom, klient poznaje proces działania I koszty usługi. Analiza nie zobowiązuje do realizacji zlecenia przez MiP Data & Forensic.
Krok 3
proces odzyskiwania danych
Odzyskiwanie danych obejmuje stworzenie kopi w celu zabezpieczenia danych, a także każdą pracę podjętą na nośniku w celu przywrócenia utraconych plików, czy jego struktury itp. Czas trwania różni się w zależności od przyjętego trybu prac.
Krok 4
odbiór danych
Gdy w panelu klienta status zlecenia przyjmie formę zrealizowanego, klient uzyskuje dostęp do swoich danych. Nośnik jest odsyłany, bądź niszczony na życzenie klienta. Może on również odebrać go osobiście w laboratorium.