• (22) 250-00-77 alarmowy 24h: 663-690-690
  • office@recovery.pl
  • Poniedziałek-Piątek: 9:00 -17:00
  • Dyżur 17:00-9:00 oraz weekendy: 535-690-690
dyski wirtualne

Wirtualne dyski

Wirtualne dyski to specyficzny rodzaj pamięci masowej, z której możliwe jest odzyskanie danych. Pamięć ta jest niedostępna z poziomu komputera. Jest udostępniana przez dostosowany do tego procesu program. Dyski wirtualne często stanowią obraz płyty (zarówno CD, jak i DVD) lub przestrzenie dyskowe, które udostępniają zewnętrzni dostawcy.

Wszelkie dane znajdujące się w przestrzeni wirtualnej udostępniane są z poziomu aplikacji (niezależnie od rodzaju urządzenia i systemu operacyjnego). Umożliwia to swobodną synchronizację.

Dyski wirtualne:

Niektóre z urządzeń pozbawione są możliwości podłączenia pamięci zewnętrznej. Tego typu rozwiązanie jest ułatwieniem dla ich użytkowników, którzy mogą magazynować dane wykraczające poza wbudowaną pamięć, jaką dysponuje sprzęt.

Do najpopularniejszych rozwiązań należą: DropBox, Google Drive, SkyDrive, iCloud oraz Amazon Cloud Drive, Box i CloudMe.

STRACIŁEŚ DANE?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI…

SPOKOJNIE, NIE PRÓBUJ DZIAŁAĆ NA WŁASNĄ RĘKĘ, DZIĘKI TEMU ZWIĘKSZASZ SZANSE NA ODZYSKANIE W 100% SWOICH DANYCH Z NOŚNIKA.

TEL.: (22) 250-00-77 / KOM.: 663-690-690

LUB WYPEŁNIJ ZGŁOSZENIE ONLINE

Zgłoszenie online

zamów usługę

Odzyskiwanie danych z wirtualnego dysku twardego

Wirtualne dyski twarde (VHD) to zasadniczo komponenty maszyn wirtualnych i, tak jak główny dyski systemowe, zawierają pliki i foldery. Dzięki niemu istnieje możliwość zainstalowania na jednym komputerze kilku systemów operacyjnych, co sprawia użytkownikowi radość z możliwości pracy w więcej niż jednym środowisku operacyjnym. Specjaliści od oprogramowania mogą dzięki tej opcji testować swój software na więcej niż jedna platformie w ramach jednego urządzenia. Poza tym, dzięki VHD użytkownicy mogą cieszyć się bezpieczniejszym, bardziej godnym zaufania i ekonomicznym środowiskiem swojego systemu operacyjnego.

Jednak w każdym wypadku, gdy pamięć fizyczna niedomaga albo sieć, na którą dane są transferowane zostaje uszkodzona, dochodzi do utraty lub awarii danych. Jest też kilka innych problemów, które mogą prowadzić do uszkodzenia VHD. Na przykład może dojść do uszkodzenia RAID-a, system może wtedy  zacząć emitować komunikaty o następującej treści: „Blok dysku fizycznego został >>uszkodzony<< przez kontroler” albo „Podczas operacji odbudowy lub naprawy doszło do nieodwracalnego uszkodzenia nośnika dysku”. Z powodu tego rodzaju błędów VHD może okazać się kompletnie puste i użytkownik może potrzebować nagłej operacji odzysku danych.

Wszystkim tym problemom da się zaradzić. Można na przykład użyć stworzonego przez postronną firmę software’u. Zanim jednak wybierzesz odpowiednie narzędzie upewnij się, że jest ono kompatybilne w zainstalowaną u Ciebie wersją Windowsa.

Cztery kroki odzyskiwania danych z MiP Data Recovery

Krok 1

dostarczenie nośnika

Nośnik jest dostarczany do laboratorium lub punktu przyjęć bezpośrednio przez klienta lub za pośrednictwem kuriera. Usługa ta realizowana jest bezpłatnie przez firmę MiP Data Recovery. W celu odbioru dysku skontaktuj się z biurem, bądź wypełnij formularz na stronie.

Krok 2

analiza

Analiza nośnika opiera się na zdiagnozowaniu przyczyny utraty danych. Jest ona całkowicie bezpłatna. Dzięki uzyskanym informacjom, klient poznaje proces działania I koszty usługi. Analiza nie zobowiązuje do realizacji zlecenia przez MiP Data Recovery.

Krok 3

proces odzyskiwania danych

Odzyskiwanie danych obejmuje stworzenie kopi w celu zabezpieczenia danych, a także każdą pracę podjętą na nośniku w celu przywrócenia utraconych plików, czy jego struktury itp. Czas trwania różni się w zależności od przyjętego trybu prac.

Krok 4

odbiór danych

Gdy w panelu klienta status zlecenia przyjmie formę zrealizowanego, klient uzyskuje dostęp do swoich danych. Nośnik jest odsyłany, bądź niszczony na życzenie klienta. Może on również odebrać go osobiście w laboratorium.