Odzyskiwanie danych Nysa.

F.H.U. ZABILSKI Dariusz Zabilski
ul. Piastowska 1/2
48-300 Nysa

Godziny otwarcia
09:00-17:00

Telefon: (77) 550-35-20
E-mail: office@recovery.pl

Informacje o dojeździe:

STRACIŁEŚ DANE?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI…

SPOKOJNIE, NIE PRÓBUJ DZIAŁAĆ NA WŁASNĄ RĘKĘ, DZIĘKI TEMU ZWIĘKSZASZ SZANSE NA ODZYSKANIE W 100% SWOICH DANYCH Z NOŚNIKA.

TEL.: (22) 250-00-77 / KOM.: 663-690-690

LUB WYPEŁNIJ ZGŁOSZENIE ONLINE

Zgłoszenie online

UWAGA !!! Punkty przyjęć nie udzielają informacji na temat przebiegu zleceń. Wszelkie informacje udzielane są wyłącznie przez centralę MiP Dat a Recovery w Warszawie za pośrednictwem panelu klienta.

Cztery kroki odzyskiwania danych z MiP Data Recovery

Krok 1

dostarczenie nośnika

Nośnik jest dostarczany do laboratorium lub punktu przyjęć bezpośrednio przez klienta lub za pośrednictwem kuriera. Usługa ta realizowana jest bezpłatnie przez firmę MiP Data Recovery. W celu odbioru dysku skontaktuj się z biurem, bądź wypełnij formularz na stronie.

Krok 2

analiza

Analiza nośnika opiera się na zdiagnozowaniu przyczyny utraty danych. Jest ona całkowicie bezpłatna. Dzięki uzyskanym informacjom, klient poznaje proces działania I koszty usługi. Analiza nie zobowiązuje do realizacji zlecenia przez MiP Data Recovery.

Krok 3

proces odzyskiwania danych

Odzyskiwanie danych obejmuje stworzenie kopi w celu zabezpieczenia danych, a także każdą pracę podjętą na nośniku w celu przywrócenia utraconych plików, czy jego struktury itp. Czas trwania różni się w zależności od przyjętego trybu prac.

Krok 4

odbiór danych

Gdy w panelu klienta status zlecenia przyjmie formę zrealizowanego, klient uzyskuje dostęp do swoich danych. Nośnik jest odsyłany, bądź niszczony na życzenie klienta. Może on również odebrać go osobiście w laboratorium.

zamów usługę

Mówi, że jedna jaskółka wiosny nie czyni. Jednak i nam zdarza się wyciągnąć zbyt pochopnie wnioski na podstawie tego, co zobaczymy na pierwszy rzut oka. Nysa, ul. Piastowska ½. Do naszego punkty MiP Data Recovery zgłasza się Klient z zepsutym telefonem. Twierdzi, że dane z telefonu nagle zniknęły. Założyliśmy, że zapewne Klient przypadkowo sformatował swój telefon. Jednak jak się okazało podczas analizy – powodem był wirus. Odzyskiwanie danych z telefonu wynikających z przypadkowego zaproszenia intruza, oczywiście wymaga stosowania przez nas innych metod odzyskiwania danych. W przypadku formatu zawsze istnieje ryzyko nadpisania pewnych danych przez Klienta, przez co po odzyskaniu, mogą być one niekompletne.

Odzyskiwanie danych w przytoczonej historii udało się i do Klienta powróciły wszystkie informacje, kontakty i aplikacje. Zagwozdka polegała na tym, że na karcie nie było zdjęć. Czyżby nasze przeoczenie? Nie. Klient mimo swojego stosunkowo młodego wieku, nigdy nie korzystał z funkcji aparatu. Toteż odzyskiwanie zdjęć nie było konieczne. W obecnych czasach ciężko wyobrazić sobie niechęć do zdjęć robionych telefonem. Jak widać – o gustach się nie dyskutuje, a świadome wybory – szanujemy
i podziwiamy.

Kilka dni po realizacji tego zlecenia, przyszła do nas młoda Pani, której z kolei bardzo zależało na odzyskaniu zdjęć. Zakładamy, nie zdradzamy – że wiele było tam selfie. I tak naszła nas chwila refleksji – jak jedno urządzenie może różnić ludzi. Z taką różnorodnością spotykamy się na co dzień. Nie dotyczy to wyłącznie funkcjonalności sprzętów, ale rodzajów przypadków z jakimi przychodzą do nas Klienci i historiami jakie im się przydarzyły. Jeśli i Ty chcesz się czymś z nami podzielić – zapraszamy!

Pewnego popołudnia do naszego punktu w Nysie przyszedł licealista z komputerem pod pachą. Nic by nie było w tym dziwnego, gdyby nie fakt, że padał deszcz, a komputer był przykryty jedynie z góry siatką ze znanego dyskontu spożywczego. Już widzieliśmy, że czeka nas trudne zadanie.

Odzyskiwanie danych z uszkodzonego dysku, dodatkowo narażonego na dużą wilgoć (jak nie zalanie!) to podwójna praca. Po diagnozie, zdecydowaliśmy się na wymontowanie dysku i zamoczenie go w czystym płynie. Większość operacji wykonywana była pod wodą. Po osuszeniu, odzyskiwanie danych z dysku w dalszym ciągu przeprowadzane było w sterylnych warunkach. Powodem usterki okazał się być błąd logiczny systemu. Na szczęście Klient nie zdążył nadpisać partycji o nowe informacje, toteż odzyskiwanie danych z dysku twardego zakończyło się pozytywnie.

Drodzy Klienci! Jeśli Wasz sprzęt uległ awarii – nie naprawiajcie go sami, jeśli zaś warunki pogodowe są wymagające – dokładnie zabezpieczcie go przed deszczem, nadmiarem słońca, czy mrozem. Każdy element środowiska, czy aury może nieść ze sobą niebezpieczeństwo nieodwracalnych zmian. Odzyskiwanie danych z kart pamięci – zewnętrznych, czy wewnętrznych w ten sposób może zostać skomplikowane. A nie o to chodzi, by sobie utrudniać prace, czy stawiać wysokie cele. Chodzi o dobro Waszych informacji. Wszystkich, którzy dbają o swoje dane, zapraszamy do naszego punktu mieszczącego się przy adresie: Nysa, Piastowska 1/2. Wspólnymi siłami – damy radę!

Nysa jest ważnym ośrodkiem przemysłowym i spożywczym w swoim regionie. Sporo tu dużych firm, przez co i my – MiP Data Recovery, mamy wiele pracy. Odzyskiwanie danych z macierzy nie należy do najczęściej zgłaszanych problemów, jednak jesteśmy przygotowani na takie wyzwania. W wypadku bardzo skomplikowanych napraw – wysyłamy sprzęt do naszego Centralnego Laboratorium w Warszawie. Tak było w przypadku awarii w jednym z przedsiębiorstw.

Odzyskiwanie danych z macierzy RAID było wyzwaniem, które wyniknęło podczas zaników w zasilaniu pądem. Niestety chwilowe, interwałowe przerwy w dostawie energii wpłynęły niekorzystnie na macierz. Dane zostały utracone, a dyski wymagały specjalistycznej interwencji. Po trzech tygodniach do punktu w Nysie zostały odesłany sprzęt. Odzyskiwanie danych krytycznych powiodło się.

Awarii czy błędów w macierzy nie wolno bagatelizować. Działanie na uszkodzonym RAID-zie może skutkować pogłębieniem uszkodzeń. To z kolei wpłynie na komplikacje, czy nawet niemożliwość odzyskania danych. Jeżeli macie Państwo jakikolwiek problem, system wysyła maila z ostrzeżeniem lub daje sygnał dźwiękowy – skonsultujcie się z nami zanim wykonacie pierwszy krok. Nasz telefon alarmowy jest do Państwa dyspozycji przez 24H. Odzyskiwanie danych w naszej firmie jest wolne od ryzyka. Zapewniamy poufność, a kopie zapasowe są przez nas kasowane po 30 dniach od odbioru sprzętu. Nasz punkt stacjonarny znajdziecie pod adresem: Nysa, Piastowska ½. Zapraszamy do współpracy!