Odzyskiwanie danych Tarnów

COMPACT D. Cholewa Sp.j.
ul. CH Zenit, Słoneczna 29-33
33-100 Tarnów

Godziny otwarcia
10:00-15:00 sob. 10:00-17:00

Telefon: (14) 689-21-22
E-mail: office@recovery.pl

Informacje o dojeździe:

STRACIŁEŚ DANE?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI…

SPOKOJNIE, NIE PRÓBUJ DZIAŁAĆ NA WŁASNĄ RĘKĘ, DZIĘKI TEMU ZWIĘKSZASZ SZANSE NA ODZYSKANIE W 100% SWOICH DANYCH Z NOŚNIKA.

TEL.: (22) 250-00-77 / KOM.: 663-690-690

LUB WYPEŁNIJ ZGŁOSZENIE ONLINE

Zgłoszenie online

UWAGA !!! Punkty przyjęć nie udzielają informacji na temat przebiegu zleceń. Wszelkie informacje udzielane są wyłącznie przez centralę MiP Data Recovery w Warszawie za pośrednictwem panelu klienta.

Cztery kroki odzyskiwania danych z MiP Data Recovery

Krok 1

dostarczenie nośnika

Nośnik jest dostarczany do laboratorium lub punktu przyjęć bezpośrednio przez klienta lub za pośrednictwem kuriera. Usługa ta realizowana jest bezpłatnie przez firmę MiP Data Recovery. W celu odbioru dysku skontaktuj się z biurem, bądź wypełnij formularz na stronie.

Krok 2

analiza

Analiza nośnika opiera się na zdiagnozowaniu przyczyny utraty danych. Jest ona całkowicie bezpłatna. Dzięki uzyskanym informacjom, klient poznaje proces działania I koszty usługi. Analiza nie zobowiązuje do realizacji zlecenia przez MiP Data Recovery.

Krok 3

proces odzyskiwania danych

Odzyskiwanie danych obejmuje stworzenie kopi w celu zabezpieczenia danych, a także każdą pracę podjętą na nośniku w celu przywrócenia utraconych plików, czy jego struktury itp. Czas trwania różni się w zależności od przyjętego trybu prac.

Krok 4

odbiór danych

Gdy w panelu klienta status zlecenia przyjmie formę zrealizowanego, klient uzyskuje dostęp do swoich danych. Nośnik jest odsyłany, bądź niszczony na życzenie klienta. Może on również odebrać go osobiście w laboratorium.

zamów usługę

Odzyskiwanie danych to specjalność naszej firmy. W naszym punkcie w Tarnowie, w CH Zenit, przy ul. Słoneczna 29-33, szczególnym zainteresowaniem cieszy się odzyskiwanie danych z telefonu
i odzyskiwanie danych z kart pamięci. Codziennie do naszego punktu zgłasza się kilka osób z najróżniejszymi problemami związanymi ze sprzętem i utratą danych. Tuż po wakacjach najwięcej zgłoszeń przyjmujemy w związku z utratą zdjęć. Czasem wystarczy jedno ziarenko piasku, które niefortunnie zapodzieje się w okolicach karty pamięci.

We wrześniu przyszedł do nas Klient, któremu zniknęły wszystkie fotografie. Jak się okazało podczas diagnozy, Klient był nad morzem i często brał ze sobą aparat na plażę, aby uwieczniać beztroskie chwile z rodziną. Niestety plaża to miejsce szczególnie niebezpieczne dla sprzętów elektronicznych. Drobny piach, woda, duże zagęszczenie ludzi, wiatr… nawet najszczelniejsze aparaty, nie są gwarantem bezpieczeństwa dla kart pamięci. Po otworzeniu i sprawdzeniu okazało się, że problem tkwił w zalaniu, a właściwie kilku kroplach, które dostały się pod obudowę. Na szczęście zespół naszych specjalistów szybko uporał się z wyzwaniem i odzyskiwanie zdjęć zakończyło się sukcesem.

Niestety są i takie przypadki, gdzie odzyskiwanie danych nie jest już możliwe. Tak było w przypadku Klientki, która na własną rękę próbowała reanimować swój zalany telefon. Sceneria była podobna – do zdarzenia doszło na plaży w Barcelonie. Jako, że Klientka nie władała płynnie językiem, postanowiła sama wziąć się za naprawę. Suszarka i rozmontowanie telefonu na części pierwsze nie przyniosło oczekiwanych efektów. Po powrocie do Tarnowa, zgłosiła się do nas z rozłożonym na części pierwsze telefonem. Niestety odzyskiwanie danych z telefonu nie przyniosło oczekiwanego rezultatu. Zalanie, przegrzanie i widoczne uszkodzenia mechanicznie spowodowały nieodwracalną utratę danych. Miejmy nadzieję, że miała ze sobą aparat, na którym uwieczniła piękne chwile spędzone w Hiszpanii.

Tarnów to miasto położone między Krakowem a Rzeszowem. W związku z tym, że leży blisko autostrady łączącej obie stolice swoich województw, często przyjeżdżają do nas Klienci będący
w podróżach biznesowych. I tak w zeszłym tygodniu, do naszego punktu w CH Zenit, Słoneczna 29-33, przyszedł przedstawiciel handlowy, nie z ofertą, … a uszkodzonym dyskiem.

Klient pędził na ważne spotkanie ze swoim Klientem i kiedy na stacji próbował włączyć swojego laptopa, ale wprowadzić poprawki do prezentacji, okazało się, że na dysku nie ma żadnych informacji. Jak to się mówi, gdy się człowiek spieszy, to się diabeł cieszy. Handlowiec potrzebował na cito odzyskać utracone dane. Zespół naszych specjalistów z marszu zajął się problemem. Celem naszych działań było odzyskiwanie danych z dysku twardego, bo na nim zapisana była m.in. prezentacja.

Sprawnie ustaliliśmy, że doszło do logicznego uszkodzenia nośnika. Uszkodzona została partycja nośnika i Klient nie widział swoich dokumentów. Odzyskiwanie danych z dysku po takiej awarii systemu wymagało on nas po pierwsze zlokalizowania usterki, a po drugie: usunięcia jej z systemu operacyjnego. W ciągu kilku kwadransów odzyskiwanie danych z uszkodzonego dysku powiodło się. Ponadto przywróciliśmy system operacyjny i wszelkie aplikacje Klienta. Miejmy nadzieję, że przedstawiciel nie spóźnił się na umówione spotkanie i zakończyło się ono z korzyścią dla obu stron.

Odzyskiwanie danych w naszym punkcie to nasz chleb powszedni. Ale prócz pracy, stawiamy na relacje. Przychodząc do nas możecie liczyć na poufność i zrozumienie. Choć często przychodzicie zdenerwowani i zestresowani sytuacją, która Was dotknęła, działamy zgodnie z zasadą Keep Calm and Carry On, co dosłownie oznacza: zachowaj spokój i rób swoje. Nie chcemy Wam dostarczać kolejnych negatywnych emocji, dlatego do każdego powierzonego nam zlecenia podchodzimy ze starannością. Odzyskiwanie danych to coś więcej niż praca. To oddawanie Wam waszej pracy i wspomnień. Zapraszamy!

Z racji naszego położenia, Tarnów jest miastem, w którym nie rzadko zdarzają się awarie serwerów. Odzyskiwanie danych macierzy raid, nie należy do prostych zadań. Jednak jak mówi modne ostatnio przysłowie: rzeczy niemożliwe robimy od ręki, a na cuda trzeba chwilę poczekać. I tak kilka miesięcy temu mieliśmy możliwość zajęcia się awarią w jednej z firm.

Po diagnozie ustaliśmy, że doszło do uszkodzenia logicznego. Niestety przyczyną była działalność złośliwego oprogramowania. Wszystkiemu winien okazał się wirus rozesłany na konta pocztowe pracowników firmy. Po ustaleniu przyczyny, nasze działania skierowały się ku zlikwidowaniu usterki z systemu operacyjnego. Odzyskiwanie danych z macierzy powiodło się dzięki naszemu profesjonalnemu i doświadczonemu w takich przypadkach zespołowi. Mimo zabezpieczających macierz szyfrów odzyskiwanie danych zajęło nam zaledwie tydzień.

Wszystkie firmy zapraszamy do współpracy. Nasze punkty rozmieszczone są w całej Polsce. Klientów indywidualnych zapraszamy pod adres: ul. Słoneczna 29-33, CH Zenit, Tarnów lub kontakt telefoniczny. Istnieje możliwość przesyłki kurierskiej.