template-builder.php

Odzyskiwanie danych z telefonu po przywróceniu ustawień fabrycznych
Odzyskiwanie danych z telefonu po zalaniu

Przywrócenie ustawień fabrycznych

oraz w następstwie po tym odzyskiwanie danych z telefonu

Przywrócenie ustawień fabrycznych w telefonie

Przypadki uszkodzeń software’owych

STRACIŁEŚ DANE?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI…

SPOKOJNIE, NIE PRÓBUJ DZIAŁAĆ NA WŁASNĄ RĘKĘ, DZIĘKI TEMU ZWIĘKSZASZ SZANSE NA ODZYSKANIE W 100% SWOICH DANYCH Z NOŚNIKA.

TEL.: (22) 250-00-77 / KOM.: 663-690-690

LUB WYPEŁNIJ ZGŁOSZENIE ONLINE

Zgłoszenie online

Urządzenia te wykorzystują pamięć wewnętrzną typu NAND (flash) lub zewnętrzną – karty microSD.

Najczęstsze problemy związane z uszkodzeniami software to:

  • usunięcie danych
  • błędy systemu plików
  • błędy struktury danych
  • błędy formatu plików

Powodują one brak możliwości odczytania plików przez system.

Najczęściej zainteresowanie odzyskaniem danych dotyczy:

  • wiadomości SMS/MMS
  • kontaktów, czatów
  • fotografii
  • plików multimedialnych video i muzyki

Niektóre dane są istotne do prowadzenia firmy inne do spraw rozwodowych, a jeszcze inne sentymentalnymi pamiątkami. 

Cztery kroki odzyskiwania danych z MiP Data & Forensic

Krok 1

dostarczenie nośnika

Nośnik jest dostarczany do laboratorium lub punktu przyjęć bezpośrednio przez klienta lub za pośrednictwem kuriera. Usługa ta realizowana jest bezpłatnie przez firmę MiP Data & Forensic. W celu odbioru dysku skontaktuj się z biurem, bądź wypełnij formularz na stronie.

Krok 2

analiza

Analiza nośnika opiera się na zdiagnozowaniu przyczyny utraty danych. Jest ona całkowicie bezpłatna. Dzięki uzyskanym informacjom, klient poznaje proces działania I koszty usługi. Analiza nie zobowiązuje do realizacji zlecenia przez MiP Data & Forensic.

Krok 3

proces odzyskiwania danych

Odzyskiwanie danych obejmuje stworzenie kopi w celu zabezpieczenia danych, a także każdą pracę podjętą na nośniku w celu przywrócenia utraconych plików, czy jego struktury itp. Czas trwania różni się w zależności od przyjętego trybu prac.

Krok 4

odbiór danych

Gdy w panelu klienta status zlecenia przyjmie formę zrealizowanego, klient uzyskuje dostęp do swoich danych. Nośnik jest odsyłany, bądź niszczony na życzenie klienta. Może on również odebrać go osobiście w laboratorium.

zamów usługę

Pamiętaj!  Każde działania po utracie danych obniżają prawdopodobieństwo odzyskania danych.

Jeżeli zauważyliście Państwo utratę danych, należy bezzwłocznie wyłączyć urządzenie i skonsultować się z nami telefonicznie. Odzyskiwanie danych z telefonu po usunięciu informacji jest operacją, która nie zawsze potrafi doprowadzić do skutecznego ich przywrócenia.

Pytania: