template-builder.php
Odzyskiwanie danych z Synology — szukasz specjalisty, który może odzyskać dane z serwera Synology NAS (Diskstation lub Rackstation)? W takim razie trafiłeś we właściwe miejsce: specjalizujemy się w odzyskiwaniu danych z serwerów sieciowych Synology!
Dzięki naszej usłudze odzyskiwania danych z systemów pamięci masowej NAS i RAID oferujemy profesjonalne odzyskiwanie danych nawet w przypadku skomplikowanych usterek sprzętowych w stacjach Synology Diskstation lub Rackstation.
Dysponujemy wszystkimi niezbędnymi technologiami i wszechstronnym know-how w zakresie odzyskiwania danych z serwerów Synology NAS, dzięki czemu możemy odzyskać dane z Synology NAS nawet w najtrudniejszych przypadkach utraty danych, takich jak awarie głowicy dysku twardego, awaria wielu dysków twardych w serwerze NAS, a także po spaleniu (pożarze) lub zalaniu.
WSZELKIE INFORMACJE DO TEGO CO NALEŻY ZROBIĆ BY NIE DOPROWADZIĆ DO NIEODWRACALNEJ UTRATY DANYCH UDZIELIMY PAŃSTWU POD NUMEREM 663-690-690 GDZIE NA PYTANIA ODPOWIADAJĄ SPECJALIŚCI OD ROZWIĄZAŃ ZWIĄZANYCH Z MACIERZAMI RAID WSZELKICH TYPÓW ORAZ ODZYSKIWANIEM DANYCH PO AWARII MACIERZY.
TEL.: (22) 250-00-77 / KOM.: 663-690-690
Krok 1
dostarczenie macierzy
Nośniki z macierzy są dostarczane do laboratorium lub punktu przyjęć bezpośrednio przez klienta lub za pośrednictwem kuriera. Usługa ta realizowana jest bezpłatnie przez firmę MiP Data & Forensic. W celu odbioru macierzy skontaktuj się z biurem, bądź wypełnij formularz na stronie.
Krok 2
analiza macierzy
Analiza macierzy opiera się na zdiagnozowaniu przyczyny utraty danych. Jest ona płatna. Dzięki uzyskanym informacjom, klient poznaje proces działania I koszty usługi. Analiza nie zobowiązuje do realizacji zlecenia przez MiP Data & Forensic.
Krok 3
proces odzyskiwania danych
Odzyskiwanie danych obejmuje stworzenie kopi w celu zabezpieczenia danych, a także każdą pracę podjętą na macierzy w celu przywrócenia utraconych plików, czy jego struktury itp. Czas trwania różni się w zależności od przyjętego trybu prac.
Krok 4
odbiór danych
Gdy w panelu klienta status zlecenia przyjmie formę zrealizowanego, klient uzyskuje dostęp do swoich danych. Nośniki są odsyłane, bądź niszczone na życzenie klienta. Może on również odebrać je osobiście w laboratorium.
Odzyskiwanie danych z Synology DiskStation może być trudnym zadaniem. Ale dobrą wiadomością jest to, że zwykle możliwe jest odzyskanie danych z uszkodzonej jednostki NAS, o ile przestrzegana jest właściwa procedura i nie są podejmowane żadne próby po awarii serwera NAS.
Gdy serwer Synology NAS ulegnie awarii i udziały sieciowe staną się niedostępne, dane i udziały sieciowe na serwerze NAS również staną się niedostępne.
Jeśli na dyskach NAS wystąpi usterka mechaniczna, posiadamy jedno z najnowocześniejszych laboratoriów clean room w Europie, w którym uszkodzone dyski twarde można profesjonalnie uruchomić i odczytać.
Wiodący w branży sprzęt ze wszystkimi dostępnymi na rynku technologiami odzyskiwania danych, narzędzia do odzyskiwania danych firmy Synology oraz ciągłe szkolenia i kwalifikacje naszych pracowników zapewniają najwyższą jakość procesu odzyskiwania danych oraz najlepsze wyniki w odzyskiwaniu danych z serwerów NAS Synology.
Więcej o macierzach dyskowych i odzyskiwaniu danych z macierzy
Aby uzyskać więcej informacji, zadzwoń pod numer 603-690-690
Podstawą każdego odzyskiwania danych NAS jest dokładna analiza.
W większości przypadków odzyskanie danych z serwera Synology NAS jest możliwe nawet po krytycznej awarii macierzy RAID, jeśli nie zostały podjęte żadne destrukcyjne próby samodzielne.
Im mniej zmieniono stan uszkodzonej macierzy RAID, tym większe są szanse na odzyskanie danych z serwera Synology NAS. Skontaktuj się z nami w przypadku utraty danych:
Doradzimy Ci indywidualnie i jesteśmy Twoim profesjonalnym kontaktem w celu bezpiecznego i szybkiego odzyskiwania danych z systemów Synology NAS.
Tak, w większości przypadków odzyskiwanie danych Synology po nieudanej aktualizacji oprogramowania układowego (DSM) jest możliwe.
Jednak taki błąd jest zwykle spowodowany uszkodzeniem dysków twardych, dlatego aktualizacja DSM serwera Synology NAS nie kończy się pomyślnie.
W każdym razie konieczna jest dobrze uzasadniona diagnoza przyczyny awarii. W naszym laboratorium odzyskiwania danych przeprowadzamy tę analizę indywidualnie dla każdego indywidualnego przypadku.
W ten sposób można jasno zdefiniować wzorce błędów i dokładnie określić szanse na odzyskanie danych z serwera Synology NAS po nieudanej aktualizacji oprogramowania układowego.
Nie: Nawet jeśli uszkodzone dyski twarde zostaną zrekonstruowane w naszym laboratorium w czystym pomieszczeniu podczas odzyskiwania danych z serwera Synology NAS, te dyski twarde nie mogą być już używane po zakończeniu odzyskiwania danych NAS.
Dyski twarde NAS są odczytywane za pomocą specjalistycznych imagerów sprzętowych.
Aby uzyskać dostęp do danych, a tym samym móc zapisywać dane z serwera Synology NAS, zwykle konieczne są szeroko zakrojone zmiany oprogramowania układowego oraz, w zależności od wzorca błędu, prace laboratoryjne, takie jak wymiana głowic odczytu/zapisu lub innych komponentów.
W związku z tym celem naprawy dysków twardych NAS nie jest to, że są one następnie ponownie używane w sieci Synology NAS.
Celem naprawy dysku twardego firmy Synology jest odtworzenie serwera Synology NAS i późniejsze wykonanie kopii zapasowej danych na nowym dysku.
TAK: W większości przypadków nadal możemy wykonać odzyskiwanie danych z serwera Synology NAS, nawet jeśli wiele dysków twardych wolumenu RAID uległo awarii.
Aby móc ocenić szanse odzyskania danych z wadliwej stacji Synology DiskStation lub RackStation, konieczna jest dokładnie przeprowadzona diagnoza przez naszych ekspertów ds. odzyskiwania danych.
Odbywa się to w naszym certyfikowanym laboratorium clean room w przypadku poważnych defektów dysków twardych w NAS.
W zasadzie dyski twarde można również przenieść w działającą obudowę Synology, ale wiąże się to z niemałym ryzykiem dla danych: migracja dysku twardego może się powieść tylko wtedy, gdy między innymi będzie to absolutnie identyczne urządzenie z identyczna wersja oprogramowania i kolejność dysków nie ulega zmianie.
Dlatego generalnie odradzamy eksperymenty tego typu w przypadku ważnych danych: ryzyko utraty danych nie jest bez znaczenia, a po nadpisaniu danych Synology nie można już ich przywrócić żadną nawet najbardziej profesjonalną metodą.
Jeśli nie można już znaleźć serwera Synology NAS w sieci, zwykle występuje problem z dyskiem twardym:
Wadliwy dysk twardy w serwerze Synology NAS oznacza, że nie można uruchomić systemu operacyjnego (DSM) serwera NAS lub nie można uruchomić niektórych usług firmy Synology .
Wynik:
Odzyskiwanie danych można jednak przeprowadzić w większości przypadków: Możemy odzyskać dane ze stacji Synology DiskStation, gdy dostęp do sieci nie jest już możliwy.
Skontaktuj się z nami, pomożemy profesjonalnie i szybko!
DS107e | DS1511+ | DS209+ II | DS215j | DS2415+ | DS414 | DS710+ | DS419 slim |
DS109 | DS1512+ | DS209+ | DS216+ | DS3611xs | DS414J | DS712+ | DS1819+ |
DS109j | DS1513+ | DS209 | DS216+II | DS3612xs | DS414 slim | DS713+ | DS2419+ |
DS110j | DS1515+ | DS209j | DS216 | DS416 play | DS415+ | DS715+ | DS1817 |
DS111 | DS1515 | DS210j | DS216J | DS3615xs | DS415 play | DS716+ | DS1019+ |
DS112+ | DS1618+ | DS211+ | DS216 play | DS3617xs | DS416 | DS716+II | DS214se |
DS112 | DS1812+ | DS213j | DS216se | DS408 | DS416j | DS718+ | |
DS112j | DS1813+ | DS214+ | DS218 | DS409 slim | DS416 slim | DS916+ | |
DS114 | DS1815+ | DS214 | DS218+ | DS409+ | DS418j | DS918+ | |
DS115 | DS2015xs | DS214 play | DS218 play | DS409 | DS418 play | DS1817+ | |
DS115J | DS207+ | DS215+ | DS2411+ | DS410 | DS508 | DS1517+ | |
DS116 | DS207 | DS215 | DS2413+ | DS410j | DS509+ | DS1618 |
RC18015xs+ | RS2212+ | RS3411xs | RS3614RPxs | RS409+ | RS812RP+ |
RS10613xs+ | RS2212RP+ | RS3412RPxs | RS3614RPxs | RS409 | RS815+ |
RS18016xs+ | RS2414+ | RS815RP+ | RS3614xs+ | RS409RP+ | RS815RP+ |
RS212 | RS2414RP+ | RXD1215 sas | RS3614xs | RS411 | |
RS214 | RS2416+ | RS816 | RS406 | RS810+ | |
RS217 | RS2416RP+ | RS818+ | RS407 | RS810RP+ | |
RS2211+ | RS2818RP+ | RS818RP+ | RS408 | RS812+ | |
RS2211RP+ | RS3411RPxs | RS3412xs | RS408RP | RS812 |
W zależności od konfiguracji RAID z założenia kilka dysków twardych może również ulec awarii bez całkowitej utraty danych. Po wymianie uszkodzonego dysku twardego, a następnie odbudowie macierzy RAID na serwerze NAS, można przywrócić pierwotny stan bez uszkadzania integralności i funkcjonalności dysków logicznych.
Jednak z powodu awarii dysku lub uszkodzenia logicznego w serwerze NAS może być konieczne wykonanie odzyskiwania danych z macierzy RAID.
Oferujemy odzyskiwanie danych z systemów Synology NAS ze wszystkich typów urządzeń pamięci masowej Synology, od małych systemów domowych i biurowych po wysokiej klasy serwery NAS używane w firmach do Jako serwery plików, serwery pocztowe, iSCSI , VM Pamięć masowa Lun, serwery baz danych i systemy kopii zapasowych.
Jako profesjonalny dostawca usług odzyskiwania danych z systemów NAS, możemy wykorzystać nasze wyspecjalizowane technologie odzyskiwania danych do odzyskiwania wszystkich poziomów macierzy RAID z systemów NAS, takich jak RAID 0, RAID 1, RAID 4, RAID 5, RAID 6 i poziomów hybrydowych jak Raid 10 , RAID 50, RAID 51
Odzyskiwanie danych z Synology