420 template-builder.php

logo-synology

Odzyskiwanie danych z Synology

Odzyskiwanie danych z Synology — szukasz specjalisty, który może odzyskać dane z serwera Synology NAS (Diskstation lub Rackstation)? W takim razie trafiłeś we właściwe miejsce: specjalizujemy się w odzyskiwaniu danych z serwerów sieciowych Synology!

Dzięki naszej usłudze odzyskiwania danych z systemów pamięci masowej NAS i RAID oferujemy profesjonalne odzyskiwanie danych nawet w przypadku skomplikowanych usterek sprzętowych w stacjach Synology Diskstation lub Rackstation.

Dysponujemy wszystkimi niezbędnymi technologiami i wszechstronnym know-how w zakresie odzyskiwania danych z serwerów Synology NAS, dzięki czemu możemy odzyskać dane z Synology NAS nawet w najtrudniejszych przypadkach utraty danych, takich jak awarie głowicy dysku twardego, awaria wielu dysków twardych w serwerze NAS, a także po spaleniu (pożarze) lub zalaniu.

STRACIŁEŚ DANE?
SKONTAKTUJ SIĘ Z NAMI…

WSZELKIE INFORMACJE DO TEGO CO NALEŻY ZROBIĆ BY NIE DOPROWADZIĆ DO NIEODWRACALNEJ UTRATY DANYCH UDZIELIMY PAŃSTWU POD NUMEREM 663-690-690 GDZIE NA PYTANIA ODPOWIADAJĄ SPECJALIŚCI OD ROZWIĄZAŃ ZWIĄZANYCH Z MACIERZAMI RAID WSZELKICH TYPÓW ORAZ ODZYSKIWANIEM DANYCH PO AWARII MACIERZY.

TEL.: (22) 250-00-77 / KOM.: 663-690-690

LUB WYPEŁNIJ ZGŁOSZENIE ONLINE

Zgłoszenie online

zamów usługę

Cztery kroki odzyskiwania danych z MiP Data & Forensic

Krok 1

dostarczenie macierzy

Nośniki z macierzy są dostarczane do laboratorium lub punktu przyjęć bezpośrednio przez klienta lub za pośrednictwem kuriera. Usługa ta realizowana jest bezpłatnie przez firmę MiP Data & Forensic. W celu odbioru macierzy skontaktuj się z biurem, bądź wypełnij formularz na stronie.

Krok 2

analiza macierzy

Analiza macierzy opiera się na zdiagnozowaniu przyczyny utraty danych. Jest ona płatna. Dzięki uzyskanym informacjom, klient poznaje proces działania I koszty usługi. Analiza nie zobowiązuje do realizacji zlecenia przez MiP Data & Forensic.

Krok 3

proces odzyskiwania danych

Odzyskiwanie danych obejmuje stworzenie kopi w celu zabezpieczenia danych, a także każdą pracę podjętą na macierzy w celu przywrócenia utraconych plików, czy jego struktury itp. Czas trwania różni się w zależności od przyjętego trybu prac.

Krok 4

odbiór danych

Gdy w panelu klienta status zlecenia przyjmie formę zrealizowanego, klient uzyskuje dostęp do swoich danych. Nośniki są odsyłane, bądź niszczone na życzenie klienta. Może on również odebrać je osobiście w laboratorium.

Odzyskiwanie danych z Synology DiskStation może być trudnym zadaniem. Ale dobrą wiadomością jest to, że zwykle możliwe jest odzyskanie danych z uszkodzonej jednostki NAS, o ile przestrzegana jest właściwa procedura i nie są podejmowane żadne próby po awarii serwera NAS.

Gdy serwer Synology NAS ulegnie awarii i udziały sieciowe staną się niedostępne, dane i udziały sieciowe na serwerze NAS również staną się niedostępne.

Jeśli na dyskach NAS wystąpi usterka mechaniczna, posiadamy jedno z najnowocześniejszych laboratoriów clean room w Europie, w którym uszkodzone dyski twarde można profesjonalnie uruchomić i odczytać.

Wiodący w branży sprzęt ze wszystkimi dostępnymi na rynku technologiami odzyskiwania danych, narzędzia do odzyskiwania danych firmy Synology oraz ciągłe szkolenia i kwalifikacje naszych pracowników zapewniają najwyższą jakość procesu odzyskiwania danych oraz najlepsze wyniki w odzyskiwaniu danych z serwerów NAS Synology.

Podstawą każdego odzyskiwania danych NAS jest dokładna analiza.

W większości przypadków odzyskanie danych z serwera Synology NAS jest możliwe nawet po krytycznej awarii macierzy RAID, jeśli nie zostały podjęte żadne destrukcyjne próby samodzielne.

Im mniej zmieniono stan uszkodzonej macierzy RAID, tym większe są szanse na odzyskanie danych z serwera Synology NAS. Skontaktuj się z nami w przypadku utraty danych:

Doradzimy Ci indywidualnie i jesteśmy Twoim profesjonalnym kontaktem w celu bezpiecznego i szybkiego odzyskiwania danych z systemów Synology NAS.

Tak, w większości przypadków odzyskiwanie danych Synology po nieudanej aktualizacji oprogramowania układowego (DSM) jest możliwe.

Jednak taki błąd jest zwykle spowodowany uszkodzeniem dysków twardych, dlatego aktualizacja DSM serwera Synology NAS nie kończy się pomyślnie.

W każdym razie konieczna jest dobrze uzasadniona diagnoza przyczyny awarii. W naszym laboratorium odzyskiwania danych przeprowadzamy tę analizę indywidualnie dla każdego indywidualnego przypadku.

W ten sposób można jasno zdefiniować wzorce błędów i dokładnie określić szanse na odzyskanie danych z serwera Synology NAS po nieudanej aktualizacji oprogramowania układowego.

Nie: Nawet jeśli uszkodzone dyski twarde zostaną zrekonstruowane w naszym laboratorium w czystym pomieszczeniu podczas odzyskiwania danych z serwera Synology NAS, te dyski twarde nie mogą być już używane po zakończeniu odzyskiwania danych NAS.

Dyski twarde NAS są odczytywane za pomocą specjalistycznych imagerów sprzętowych.

Aby uzyskać dostęp do danych, a tym samym móc zapisywać dane z serwera Synology NAS, zwykle konieczne są szeroko zakrojone zmiany oprogramowania układowego oraz, w zależności od wzorca błędu, prace laboratoryjne, takie jak wymiana głowic odczytu/zapisu lub innych komponentów.

W związku z tym celem naprawy dysków twardych NAS nie jest to, że są one następnie ponownie używane w sieci Synology NAS.

Celem naprawy dysku twardego firmy Synology jest odtworzenie serwera Synology NAS i późniejsze wykonanie kopii zapasowej danych na nowym dysku.

TAK: W większości przypadków nadal możemy wykonać odzyskiwanie danych z serwera Synology NAS, nawet jeśli wiele dysków twardych wolumenu RAID uległo awarii.

Aby móc ocenić szanse odzyskania danych z wadliwej stacji Synology DiskStation lub RackStation, konieczna jest dokładnie przeprowadzona diagnoza przez naszych ekspertów ds. odzyskiwania danych.

Odbywa się to w naszym certyfikowanym laboratorium clean room w przypadku poważnych defektów dysków twardych w NAS.

W zasadzie dyski twarde można również przenieść w działającą obudowę Synology, ale wiąże się to z niemałym ryzykiem dla danych: migracja dysku twardego może się powieść tylko wtedy, gdy między innymi będzie to absolutnie identyczne urządzenie z identyczna wersja oprogramowania i kolejność dysków nie ulega zmianie.

Dlatego generalnie odradzamy eksperymenty tego typu w przypadku ważnych danych: ryzyko utraty danych nie jest bez znaczenia, a po nadpisaniu danych Synology nie można już ich przywrócić żadną nawet najbardziej profesjonalną metodą.

Jeśli nie można już znaleźć serwera Synology NAS w sieci, zwykle występuje problem z dyskiem twardym:

Wadliwy dysk twardy w serwerze Synology NAS oznacza, że ​​nie można uruchomić systemu operacyjnego (DSM) serwera NAS lub nie można uruchomić niektórych usług firmy Synology .

Wynik:

  • Twój serwer Synology NAS nie jest już wyświetlany w sieci.
  • Dostęp do Synology DiskStation lub RackStation nie jest już możliwy.

Odzyskiwanie danych można jednak przeprowadzić w większości przypadków: Możemy odzyskać dane ze stacji Synology DiskStation, gdy dostęp do sieci nie jest już możliwy.

Skontaktuj się z nami, pomożemy profesjonalnie i szybko!

DS107e DS1511+ DS209+ II DS215j DS2415+ DS414 DS710+ DS419 slim
DS109 DS1512+ DS209+ DS216+ DS3611xs DS414J DS712+ DS1819+
DS109j DS1513+ DS209 DS216+II DS3612xs DS414 slim DS713+ DS2419+
DS110j DS1515+ DS209j DS216 DS416 play DS415+ DS715+ DS1817
DS111 DS1515 DS210j DS216J DS3615xs DS415 play DS716+ DS1019+
DS112+ DS1618+ DS211+ DS216 play DS3617xs DS416 DS716+II DS214se
DS112 DS1812+ DS213j DS216se DS408 DS416j DS718+
DS112j DS1813+ DS214+ DS218 DS409 slim DS416 slim DS916+
DS114 DS1815+ DS214 DS218+ DS409+ DS418j DS918+
DS115 DS2015xs DS214 play DS218 play DS409 DS418 play DS1817+
DS115J DS207+ DS215+ DS2411+ DS410 DS508 DS1517+
DS116 DS207 DS215 DS2413+ DS410j DS509+ DS1618
RC18015xs+ RS2212+ RS3411xs RS3614RPxs RS409+ RS812RP+
RS10613xs+ RS2212RP+ RS3412RPxs RS3614RPxs RS409 RS815+
RS18016xs+ RS2414+ RS815RP+ RS3614xs+ RS409RP+ RS815RP+
RS212 RS2414RP+ RXD1215 sas RS3614xs RS411
RS214 RS2416+ RS816 RS406 RS810+
RS217 RS2416RP+ RS818+ RS407 RS810RP+
RS2211+ RS2818RP+ RS818RP+ RS408 RS812+
RS2211RP+ RS3411RPxs RS3412xs RS408RP RS812

Różne konfiguracje RAID w Synology

W zależności od konfiguracji RAID z założenia kilka dysków twardych może również ulec awarii bez całkowitej utraty danych. Po wymianie uszkodzonego dysku twardego, a następnie odbudowie macierzy RAID na serwerze NAS, można przywrócić pierwotny stan bez uszkadzania integralności i funkcjonalności dysków logicznych.

Jednak z powodu awarii dysku lub uszkodzenia logicznego w serwerze NAS może być konieczne wykonanie odzyskiwania danych z macierzy RAID.

Oferujemy odzyskiwanie danych z systemów Synology NAS ze wszystkich typów urządzeń pamięci masowej Synology, od małych systemów domowych i biurowych po wysokiej klasy serwery NAS używane w firmach do Jako serwery plików, serwery pocztowe, iSCSI , VM Pamięć masowa Lun, serwery baz danych i systemy kopii zapasowych.

Jako profesjonalny dostawca usług odzyskiwania danych z systemów NAS, możemy wykorzystać nasze wyspecjalizowane technologie odzyskiwania danych do odzyskiwania wszystkich poziomów macierzy RAID z systemów NAS, takich jak RAID 0, RAID 1, RAID 4, RAID 5, RAID 6 i poziomów hybrydowych jak Raid 10 , RAID 50, RAID 51