template-builder.php
Odzyskiwanie danych z QNAP — szukasz specjalisty, który może odzyskać dane z serwera QNAP? W takim razie trafiłeś we właściwe miejsce: specjalizujemy się w odzyskiwaniu danych z serwerów sieciowych QNAP!
Dzięki naszej usłudze odzyskiwania danych z systemów pamięci masowej NAS i RAID oferujemy profesjonalne odzyskiwanie danych nawet w przypadku skomplikowanych usterek sprzętowych w stacjach QNAP.
Dysponujemy wszystkimi niezbędnymi technologiami i wszechstronnym know-how w zakresie odzyskiwania danych z serwerów QNAP NAS, dzięki czemu możemy odzyskać dane z QNAP NAS nawet w najtrudniejszych przypadkach utraty danych, takich jak awarie głowicy dysku twardego, awaria wielu dysków twardych w serwerze NAS, a także po spaleniu (pożarze) lub zalaniu.
WSZELKIE INFORMACJE DO TEGO CO NALEŻY ZROBIĆ BY NIE DOPROWADZIĆ DO NIEODWRACALNEJ UTRATY DANYCH UDZIELIMY PAŃSTWU POD NUMEREM 663-690-690 GDZIE NA PYTANIA ODPOWIADAJĄ SPECJALIŚCI OD ROZWIĄZAŃ ZWIĄZANYCH Z MACIERZAMI RAID WSZELKICH TYPÓW ORAZ ODZYSKIWANIEM DANYCH PO AWARII MACIERZY.
TEL.: (22) 250-00-77 / KOM.: 663-690-690
Krok 1
dostarczenie macierzy
Nośniki z macierzy są dostarczane do laboratorium lub punktu przyjęć bezpośrednio przez klienta lub za pośrednictwem kuriera. Usługa ta realizowana jest bezpłatnie przez firmę MiP Data & Forensic. W celu odbioru macierzy skontaktuj się z biurem, bądź wypełnij formularz na stronie.
Krok 2
analiza macierzy
Analiza macierzy opiera się na zdiagnozowaniu przyczyny utraty danych. Jest ona płatna. Dzięki uzyskanym informacjom, klient poznaje proces działania I koszty usługi. Analiza nie zobowiązuje do realizacji zlecenia przez MiP Data & Forensic.
Krok 3
proces odzyskiwania danych
Odzyskiwanie danych obejmuje stworzenie kopi w celu zabezpieczenia danych, a także każdą pracę podjętą na macierzy w celu przywrócenia utraconych plików, czy jego struktury itp. Czas trwania różni się w zależności od przyjętego trybu prac.
Krok 4
odbiór danych
Gdy w panelu klienta status zlecenia przyjmie formę zrealizowanego, klient uzyskuje dostęp do swoich danych. Nośniki są odsyłane, bądź niszczone na życzenie klienta. Może on również odebrać je osobiście w laboratorium.
Odzyskiwanie danych z QNAP może być trudnym zadaniem. Ale dobrą wiadomością jest to, że zwykle możliwe jest odzyskanie danych z uszkodzonej jednostki NAS, o ile przestrzegana jest właściwa procedura i nie są podejmowane żadne próby po awarii serwera NAS.
Gdy serwer QNAP NAS ulegnie awarii i udziały sieciowe staną się niedostępne, dane i udziały sieciowe na serwerze NAS również staną się niedostępne.
Jeśli na dyskach NAS wystąpi usterka mechaniczna, posiadamy jedno z najnowocześniejszych laboratoriów clean room w Europie, w którym uszkodzone dyski twarde można profesjonalnie uruchomić i odczytać.
Wiodący w branży sprzęt ze wszystkimi dostępnymi na rynku technologiami odzyskiwania danych, narzędzia do odzyskiwania danych firmy QNAP oraz ciągłe szkolenia i kwalifikacje naszych pracowników zapewniają najwyższą jakość procesu odzyskiwania danych oraz najlepsze wyniki w odzyskiwaniu danych z serwerów NAS QNAP.
Więcej o macierzach dyskowych i odzyskiwaniu danych z macierzy
Aby uzyskać więcej informacji, zadzwoń pod numer 603-690-690
Podstawą każdego odzyskiwania danych NAS jest dokładna analiza.
W większości przypadków odzyskanie danych z serwera QNAP NAS jest możliwe nawet po krytycznej awarii macierzy RAID, jeśli nie zostały podjęte żadne destrukcyjne próby samodzielne.
Im mniej zmieniono stan uszkodzonej macierzy RAID, tym większe są szanse na odzyskanie danych z serwera QNAP NAS. Skontaktuj się z nami w przypadku utraty danych:
Doradzimy Ci indywidualnie i jesteśmy Twoim profesjonalnym kontaktem w celu bezpiecznego i szybkiego odzyskiwania danych z systemów QNAP NAS.
Tak, w większości przypadków odzyskiwanie danych QNAP po nieudanej aktualizacji oprogramowania układowego (QTS) jest możliwe.
Jednak taki błąd jest zwykle spowodowany uszkodzeniem dysków twardych, dlatego aktualizacja QTS serwera QNAP NAS nie kończy się pomyślnie.
W każdym razie konieczna jest dobrze uzasadniona diagnoza przyczyny awarii. W naszym laboratorium odzyskiwania danych przeprowadzamy tę analizę indywidualnie dla każdego indywidualnego przypadku.
W ten sposób można jasno zdefiniować wzorce błędów i dokładnie określić szanse na odzyskanie danych z serwera QNAP NAS po nieudanej aktualizacji oprogramowania układowego.
Nie: Nawet jeśli uszkodzone dyski twarde zostaną zrekonstruowane w naszym laboratorium w czystym pomieszczeniu podczas odzyskiwania danych z serwera QNAP NAS, te dyski twarde nie mogą być już używane po zakończeniu odzyskiwania danych NAS.
Dyski twarde NAS są odczytywane za pomocą specjalistycznych imagerów sprzętowych.
Aby uzyskać dostęp do danych, a tym samym móc zapisywać dane z serwera QNAP NAS, zwykle konieczne są szeroko zakrojone zmiany oprogramowania układowego oraz, w zależności od wzorca błędu, prace laboratoryjne, takie jak wymiana głowic odczytu/zapisu lub innych komponentów.
W związku z tym celem naprawy dysków twardych NAS nie jest to, że są one następnie ponownie używane w sieci QNAP NAS.
Celem naprawy dysku twardego firmy QNAP jest odtworzenie serwera QNAP NAS i późniejsze wykonanie kopii zapasowej danych na nowym dysku.
TAK: W większości przypadków nadal możemy wykonać odzyskiwanie danych z serwera QNAP NAS, nawet jeśli wiele dysków twardych wolumenu RAID uległo awarii.
Aby móc ocenić szanse odzyskania danych z wadliwej stacji QNAP Turbo Station, konieczna jest dokładnie przeprowadzona diagnoza przez naszych ekspertów ds. odzyskiwania danych.
Odbywa się to w naszym certyfikowanym laboratorium clean room w przypadku poważnych defektów dysków twardych w NAS.
W zasadzie dyski twarde można również przenieść w działającą obudowę QNAP, ale wiąże się to z niemałym ryzykiem dla danych: migracja dysku twardego może się powieść tylko wtedy, gdy między innymi będzie to absolutnie identyczne urządzenie z identyczna wersja oprogramowania i kolejność dysków nie ulega zmianie.
Dlatego generalnie odradzamy eksperymenty tego typu w przypadku ważnych danych: ryzyko utraty danych nie jest bez znaczenia, a po nadpisaniu danych QNAP nie można już ich przywrócić żadną nawet najbardziej profesjonalną metodą.
Jeśli nie można już znaleźć serwera QNAP NAS w sieci, zwykle występuje problem z dyskiem twardym:
Wadliwy dysk twardy w serwerze QNAP NAS oznacza, że nie można uruchomić systemu operacyjnego (QTS) serwera NAS lub nie można uruchomić niektórych usług firmy QNAP.
Wynik:
Odzyskiwanie danych można jednak przeprowadzić w większości przypadków: Możemy odzyskać dane ze stacji QNAP, gdy dostęp do sieci nie jest już możliwy.
Skontaktuj się z nami, pomożemy profesjonalnie i szybko!
TS-1079 Pro | TS-412U | TS-459U-RP | TS-659 Pro+ | TS-219P+ | TS-419P | TS-112 |
TS-1253U | TS-419U | TS-459U-RP+ | TS-669 Pro | TS-220 | TS-419P II | TS-112P |
TS-1253U-RP | TS-419U II | TS-459U-SP | TS-669L | TS-221 | TS-419P+ | TS-119 |
TS-1269U-RP | TS-419U+ | TS-459U-SP+ | TS-670 | TS-231 | TS-419U | TS-119P II |
TS-1279U-RP | TS-420 | TS-469 Pro | TS-670 Pro | TS-239 Pro | TS-419U II | TS-119P+ |
TS-1679U-RP | TS-421 | TS-469 Pro | TS-809 Pro | TS-239 Pro II | TS-419U+ | TS-120 |
TS-231 | TS-431 | TS-469L | TS-809U-RP | TS-239 Pro II+ | TS-420 | TS-121 |
TS-231+ | TS-431+ | TS-469U-RP | TS-851 | TS-251 | TS-420U | TS-1269U-RP |
TS-239 Pro II | TS-431U | TS-469U-SP | TS-853 Pro | TS-253 Pro | TS-421 | TS-1270U-RP |
TS-239 Pro II+ | TS-439 Pro II | TS-470 | TS-859 Pro | TS-259 Pro | TS-421U | TS-1279U-RP |
TS-251 | TS-439 Pro II+ | TS-470 Pro | TS-859 Pro+ | TS-259 Pro+ | TS-431 | TS-131 |
TS-251+ | TS-439U-RP | TS-509 Pro | TS-859U-RP | TS-269 Pro | TS-439 Pro | TS-1679U-RP |
TS-251C | TS-439U-SP | TS-559 Pro | TS-859U-RP+ | TS-269L | TS-439 Pro II+ | TS-201 |
TS-253 Pro | TS-451 | TS-559 Pro II | TS-869 Pro | TS-401T | TS-439U-RP | TS-209 |
TS-259 Pro | TS-451+ | TS-559 Pro+ | TS-869L | TS-409 | TS-100 | TS-209 II |
TS-259 Pro+ | TS-451S | TS-569 Pro | TS-869U-RP | TS-409 Pro | TS-101 | TS-209 Pro |
TS-269 Pro | TS-451U | TS-569L | TS-212 | TS-409U | TS-1079 Pro | TS-209 Pro II |
TS-269L | TS-451 | TS-639 Pro | TS-212-E | TS-410 | TS-109 | TS-210 |
TS-409 Pro | TS-453 Pro | TS-651 | TS-212P | TS-410U | TS-109 II | |
TS-409U | TS-459 Pro | TS-653 Pro | TS-219 | TS-411U | TS-109 Pro | |
TS-410U | TS-459 Pro II | TS-659 Pro | TS-219P | TS-412 | TS-109 Pro II | |
TS-411U | TS-459 Pro+ | TS-659 Pro II | TS-219P II | TS-412U | TS-110 |
Dla przedsiębiorstw | |
All-Flash NAS | Enterprise NAS |
TS-h1290FX | TVS-h1688X |
TVS-h1288X | |
TS-h886 |
Małe i średnie firmy | |||
Thunderbolt NAS | Klasa wyższa | Klasa średnia | Klasa podstawowa |
TBS-h574TX | TS-1655 | TS-AI642 | TS-453E |
TVS-h874T | TS-855X | TS-410E | TS-253E |
TVS-h674T | TVS-h874 | TS-i410X | TS-431X3 |
TVS-872XT | TVS-h674 | TS-h973AX | TS-932PX |
TVS-672XT | TVS-h474 | TS-873A | TS-832PX |
TVS-472XT | TVS-675 | TS-673A | TS-431KX |
TS-473A | |||
TS-664 | |||
TS-464 | |||
TS-264 | |||
TBS-464 |
Dom i mała firma | ||
Klasa wyższa | Klasa średnia | Klasa podstawowa |
TS-462 | TS-433 | TS-233 |
TS-262 | TS-216G | TS-133 |
TS-364 | ||
HS-264 | ||
HS-453DX |
W zależności od konfiguracji RAID z założenia kilka dysków twardych może również ulec awarii bez całkowitej utraty danych. Po wymianie uszkodzonego dysku twardego, a następnie odbudowie macierzy RAID na serwerze NAS, można przywrócić pierwotny stan bez uszkadzania integralności i funkcjonalności dysków logicznych.
Jednak z powodu awarii dysku lub uszkodzenia logicznego w serwerze NAS może być konieczne wykonanie odzyskiwania danych z macierzy RAID.
Oferujemy odzyskiwanie danych z systemów QNAP NAS ze wszystkich typów urządzeń pamięci masowej Synology, od małych systemów domowych i biurowych po wysokiej klasy serwery NAS używane w firmach jako serwery plików, serwery pocztowe, iSCSI , VM Pamięć masowa Lun, serwery baz danych i systemy kopii zapasowych.
Jako profesjonalny dostawca usług odzyskiwania danych z systemów NAS, możemy wykorzystać nasze wyspecjalizowane technologie odzyskiwania danych do odzyskiwania wszystkich poziomów macierzy RAID z systemów NAS, takich jak RAID 0, RAID 1, RAID 4, RAID 5, RAID 6 i poziomów hybrydowych jak Raid 10 , RAID 50, RAID 51
Więcej o macierzach dyskowych i odzyskiwaniu danych z macierzy
Aby uzyskać więcej informacji, zadzwoń pod numer 603-690-690