Biuro Hello
ul. Mielęckiego 10 lok 503
40-013 Katowice Centrum
Godziny otwarcia
pn.-czw.: 08:00-16:00, pt.: 08:00-15:00
Telefon: (32) 343-46-58
E-mail: biuro@recovery.pl
VI piętro (przy ul. Warszawskiej, przy dworcu PKP)
VI piętro (przy ul. Warszawskiej, obok dworca PKP) ul. Mielęckiego 10 lok 503

Punkty przyjęć nie udzielają informacji na temat przebiegu zleceń.
Wszelkie informacje udzielane są wyłącznie przez centralę Recovery.pl w Warszawie za pośrednictwem panelu klienta.
SPOKOJNIE, NIE PRÓBUJ DZIAŁAĆ NA WŁASNĄ RĘKĘ, DZIĘKI TEMU ZWIĘKSZASZ SZANSE NA ODZYSKANIE W 100% SWOICH DANYCH Z NOŚNIKA.
TEL.: 660 511 999 / KOM.: 660 511 999
Krok 1
dostarczenie nośnika
Nośnik jest dostarczany do laboratorium lub punktu przyjęć bezpośrednio przez klienta lub za pośrednictwem kuriera. Usługa ta realizowana jest bezpłatnie przez firmę Recovery.pl. W celu odbioru dysku skontaktuj się z biurem, bądź wypełnij formularz na stronie.
Krok 2
analiza
Analiza nośnika opiera się na zdiagnozowaniu przyczyny utraty danych. Jest ona całkowicie bezpłatna. Dzięki uzyskanym informacjom, klient poznaje proces działania I koszty usługi. Analiza nie zobowiązuje do realizacji zlecenia przez Recovery.pl.
Krok 3
proces odzyskiwania danych
Odzyskiwanie danych obejmuje stworzenie kopi w celu zabezpieczenia danych, a także każdą pracę podjętą na nośniku w celu przywrócenia utraconych plików, czy jego struktury itp. Czas trwania różni się w zależności od przyjętego trybu prac.
Krok 4
odbiór danych
Gdy w panelu klienta status zlecenia przyjmie formę zrealizowanego, klient uzyskuje dostęp do swoich danych. Nośnik jest odsyłany, bądź niszczony na życzenie klienta. Może on również odebrać go osobiście w laboratorium.