single-punkty-przyjec.php
STAR SYSTEM s.c. Janusz Dzikołowski Paweł Rychliński
ul. Stefana Okrzei 17
57-300 Kłodzko
Godziny otwarcia
pn.-pt.: 09:00-17:00, sob.: 10:00-13:00
Telefon: (74) 637-00-38
E-mail: office@recovery.pl
SPOKOJNIE, NIE PRÓBUJ DZIAŁAĆ NA WŁASNĄ RĘKĘ, DZIĘKI TEMU ZWIĘKSZASZ SZANSE NA ODZYSKANIE W 100% SWOICH DANYCH Z NOŚNIKA. TEL.: (22) 250-00-77 / KOM.: 663-690-690
UWAGA !!! Punkty przyjęć nie udzielają informacji na temat przebiegu zleceń. Wszelkie informacje udzielane są wyłącznie przez centralę MiP Data & Forensic w Warszawie za pośrednictwem panelu klienta.
Krok 1
dostarczenie nośnika
Nośnik jest dostarczany do laboratorium lub punktu przyjęć bezpośrednio przez klienta lub za pośrednictwem kuriera. Usługa ta realizowana jest bezpłatnie przez firmę MiP Data & Forensic. W celu odbioru dysku skontaktuj się z biurem, bądź wypełnij formularz na stronie.
Krok 2
analiza
Analiza nośnika opiera się na zdiagnozowaniu przyczyny utraty danych. Jest ona całkowicie bezpłatna. Dzięki uzyskanym informacjom, klient poznaje proces działania I koszty usługi. Analiza nie zobowiązuje do realizacji zlecenia przez MiP Data & Forensic.
Krok 3
proces odzyskiwania danych
Odzyskiwanie danych obejmuje stworzenie kopi w celu zabezpieczenia danych, a także każdą pracę podjętą na nośniku w celu przywrócenia utraconych plików, czy jego struktury itp. Czas trwania różni się w zależności od przyjętego trybu prac.
Krok 4
odbiór danych
Gdy w panelu klienta status zlecenia przyjmie formę zrealizowanego, klient uzyskuje dostęp do swoich danych. Nośnik jest odsyłany, bądź niszczony na życzenie klienta. Może on również odebrać go osobiście w laboratorium.
Odzyskiwanie danych to główna domena MiP Data & Forensic. Jako, że nasza firma działa na terenie całej Polski, swojego punktu doczekało się także Kłodzko, przy ul. Stefana Okrzei 17. MiP Data & Forensic dokonuje napraw, wydawać by się mogło w wielu przypadkach – niemożliwych! A jednak – nasz zespół specjalistów pomaga wam w odzyskiwaniu danych z praktycznie wszystkich nośników.
Na co dzień spotykamy się z nietuzinkowymi przypadkami i ich niewiarygodnymi historiami. Ostatnio do naszego punkty zgłosił się Klient, który niefortunnie stanął na telefonie, który podłączony do ładowarki, leżał na podłodze. W konsekwencji Klient nie był w stanie odblokować swojego dotykowego telefonu. Celem naszego zespołu było odzyskanie danych z telefonu.
Wyświetlacz, który zostaje rozbity blokuje nam dostęp do zawartości komórki. Na szczęście dzięki daleko posuniętej technologii odzyskaliśmy ograniczony dostęp, przez wpisanie kodu PIN z poziomu samego wyświetlacza. To pozwoliło nam na wyciągnięcie danych, które zawarte były w pamięci telefonu.
Tę naprawę możemy zaliczyć do mniej skomplikowanych. Inaczej jest w przypadku, kiedy mechanicznie uszkodzone zostają także inne części sprzętu. Takie naprawy są bardziej złożone i wymagają więcej czasu, natomiast nadal dają realną szansę na odzyskanie danych. Na prawie stuprocentową pewność pozwala nam podmiana, czy rekonstrukcja podzespołów. W niektórych, bardziej ekstremalnych przypadkach, stosujemy także metodę chip off, która polega na wylutowaniu kości pamięci.
Akurat w sytuacji naszego Klienta z powodzeniem zakończyło się odzyskiwanie zdjęć i wszelkich kontaktów bez stosowania chip off. Morał jednak z tej historii wynika jeden, aby ku przestrodze lepiej nie kłaść telefonu na powierzchniach płaskich, na które ktoś może przypadkowo nadepnąć.
Jednym z najtrudniejszych wyzwań z jakimi przyszło nam się zmierzyć było odzyskiwanie danych z macierzy raid.
Kłodzko, co prawda nie słynie z biurowców sięgających chmur i nie jest metropolią biznesu, ale dość często zdarza nam się przyjmować tego typu zlecenia J. Z takim przypadkiem mieliśmy do czynienia m.in. w sierpniu br., gdy w jednej z firm projektowych przyszła nagła przerwa w dostawie prądu. W przypadku raid mamy do czynienia z wieloma dyskami. Czasem awaria jednego nie daje oznak, że coś się dzieje. W tym jednakże wypadku – Klient był spostrzegawczy.
Do naszego punktu przy Stefana Okrzei 17, zgłosił się ów Klient. Po wykonaniu analizy diagnoza była jednoznaczna. Doszło do utraty spójności woluminu RAID. Odzyskiwanie danych z dysku zakończyło się sukcesem i Klient już po dwóch tygodniach mógł odebrać sprzęt.
Odzyskiwanie danych z macierzy wymaga ogromniej wiedzy na temat budowy plików i wszystkich poziomach raid. Nasz zespół z powodzeniem podołał i temu wyzwaniu.
Jednakże i odzyskiwanie danych z uszkodzonego dysku jest sporym wyzwaniem, szczególnie jeśli uszczerbek ma podłoże mechaniczne. Jeden z naszych klientów, w październiku tego roku zainspirowany memem z internetu, postanowił wykorzystać stację dysków CD jako podpórkę pod napój. I na nieszczęście – stacja postanowiła się zamknąć. Feralnie płyn dostał się pod obudowę komputera stacjonarnego i potrzebna była reanimacja sprzętu. Tym razem ku pomyślności klienta – odzyskiwanie danych z dysku twardego nie postanowiło nas przechytrzyć i daliśmy radę J. Po otwarciu dysku, od razu zanurzyliśmy go w czystym płynie, aby krople nie zdążyły zaschnąć. W dalszej kolejności większość operacji wykonywaliśmy także pod wodą. Późniejsze procesy związane są m.in. z osuszaniem talerzy oraz przeprogramowaniem elektroniki, w konsekwencji poprowadziły nas do odzyskania danych.
Ku przestrodze – prosimy o nietestowanie w rzeczywistym świecie podpowiedzi z internetu – można dzięki nim spowodować nieodwracalna utratę danych. Jednak wszystkich, którzy lubią ryzyko i pech w tym dniu będzie im towarzyszył, zapraszamy pod adres ul. Stefana Okrzei 17 w Kłodzku.